Sunday, April 20, 2008

I HATE STRUCTURE

arhhhhhhh i crying liao la ~~~ jkjk ~ but realli pek chek arrr !!! wanna do homework open my notes , i dunno how to do !!! LOL!!

structures sucks !!!! omg ,, lucky this is the last time i taking it !!! year 3 cfm i taking geomatics !!!! ass

i dun understand anything or watever about structure can !!! its lame !!!!!!!!

original plan for todae : watch tv , then sleep afternoon nap then do HOMEWORK !!!

muhaha become watch tv , then sleep then play !!! ( i did tried doing homework okay~ ) :P

wooo~ gogogo leonard!!! another week of 8AMs ~~~~ TEACHER PLS CALL ME AND TELL ME U ARE CANCELLING LESSONs !!!! LOLL!!!!

two songs lyrics below !!!! :)

期待你的爱
林俊杰

my life 一直在等待
空荡的口袋
想在里面放一份爱
why 总是被打败
真的好无奈
其实我实实在在
不管帅不帅
想要找回来自己的节拍
所以这一次
我要勇敢大声说出来

期待期待你发现我的爱
无所不在我自然而然的关怀
你的存在心灵感应的方向
我一眼就看出来
是因为爱
我猜你早已发现我的爱
绕几个弯越靠近越明白
不要走开
幸福的开始就是放手去爱

安全感
王力宏

看着天一边开车一边打哈欠
dj报说清晨六点想到见你就不累
喔这些年我还留着你的高跟鞋
也会嫉妒今天谁的吻有落在你的唇边
oh亲爱的你家的路怎会越开越远
oh天知道怎么办
我们都失去了方向感
oh亲爱的你是否也在等着那一天
心的距离能缩短找回遗失的安全感
忘不了曾经爱的那么狂野
不管曾经经历过多少错觉
爱情留下的余味依然那么浓烈
心的距离能缩短帮助我找回遗失的安全感
心的距离能缩短让我给你安全感